Wednesday, February 23, 2011

Apasal dgn cek (saya dlm bahasa Penang) ni....

Apa sebenarnya yg saya nak sebenarnya???...selalu saya rasa masih belum cukup..apa yg tak cukup???segalanya....tak cukup duit? tak cukup masa? tak cukup berjaya? tak cukup bahagia??...uishhh...bila dipikirkan semula ayat tak cukup ni dah mcm saya ni org yg tak reti nak bersyukur kan...tp itulah yg selalu saya rasa....Ya Allah, mcm mana la saya nak hindarkan perasaan ni...tak cukupkah saya berdoa siang malam??? tak cukupkah kebaikan yg saya lakukan...kadang kadang saya rasa sgt tidak adil saya tak dpt semua yg saya impikan etapi ada waktu waktunya apabila saya muhasabah semula...dpt saya simpulkan saya adlah seorg yg cukup segalanya dan tergolong dlm golongan yg sgt bertuah...Sebabnya :???? ....saya ada suami yg sgt hebat ( sgt penyabar, tak pernah langsung marah saya sepanjang dah 5 thn perkahwinan, sgt sgt sgt menyayangi saya sbb mmg dpt tgk dia sanggup berkorban apa saja demi saya...), saya ada anak2 yg comel dan sihat...saya ada family yg sgt memahami....saya ada family mertua yg sgtttt baikkk...bapa dan ibu mertua yg sgt sgt sgt dan sgt baikkk....ipar duai yg sgttt baik....pekerjaan yg baik w/pon gaji tak setaraf dgn yg sepatutnya saya terima....semuanya baikkk....sbnrnya saya mmg bersyukur dgn apa yg ada ni tp saya manusia biasa yg selalu dgr bisikan syaitan....saya hrp saya boleh berubah demi semua org yg saya sayang....saya akn terus berdoa demi suami, anak2 dan keluarga...Bantulah HambaMU ini Ya Allah....


*** DOA ADALAH SENJATA MUKMIN***

No comments:

Post a Comment