Monday, February 28, 2011

Cerita Sedih di Minggu Lepas...

Assalamualaikum.....apa kabar ye semua...hmmm...sapa la nak jawab salam ni padahal takde sapa pun nak baca...huahuahua...takpela, janji diri sendiri baca...apakah tajuk ini??? ya ya tajuk agak sedeyy...mmg sedey...kenapakah???saya pun tak tahu apa yg merasuk jiwa dan hati saya mggu lps...semua tak kena saja...semua org saya nak marah...yg asyik kena ofkos la Mr W...tp tu la kan...'beliau' sgt penyabar...sgt sgt sgt penyabar...dia biarkan saja saya marah2 dia...then dah nak dkt mlm dia dtg n tanya apa masalah sbnrnya...huhuhu...sedey sgt...hanya kami yg tahu apa yg saya luahkan....tak dpt nak kongsi bersama tp alhamdulillah lps 'beliau' nasihat saya, hug saya n kiss say...i'm become stronger...thankssssssss so much...i luv u very2 much....
Itula kata org itulah tujuan sepsang suami isteri ni kan...saling lengkap melengkapi...salaing nasihat menasihati....ntah la nak ckp mcm mana...saya sgt sayangggggggggkan 'beliau' aka Mr W....muahhhhhh...

nowwwwwwwww........
saya dah kembali spt biasa w/pon masih gusar lagi...penantian belum kesudahan lagi ni...haishhhh....

Byeeeee.....

No comments:

Post a Comment